05.10.2012
 Ще один комунальний стадіон буде в Кременчуці вже наступного року. Про таке повідомив журналістам Міський голова Олег Бабаєв. За словами мера, якщо все буде гаразд - на початку наступного року буде оформлено передачу стадіону «Кредмаш» у комунальну власність. Наразі є бажання у міської влади отримати ще один комунальний стадіон, а у керівництва «Кредмашу» передати свій відомчий об’єкт у комунальну власність. Єдина затримка – сторони поки що не можуть домовитися про ціну питання. За словами керівника «Кредмашу» Миколи Данилейка, головне, щоб ціна влаштувала усіх: вартість стадіону буде прийнятна для бюджету міста, а заводу, у свою чергу, це не завдасть збитків. Наразі утримання стадіону обходиться заводу «Кредмаш» у 550 тис. грн. на рік. У свою чергу міський голова Олег Бабаєв, вже поділився з журналістами своїм баченням майбутньої використанні стадіону. Мер каже, що на стадіоні було б добре облаштувати секції для занять легкою атлетикою. Але передусім стадіону потрібен капітальний ремонт. До речі, стадіон Кредмаш був побудований у 60-х роках минулого століття. І жодного разу з тих пір капітально не ремонтувався.

05.10.2012
 Беланівський ГЗК поблизу Кременчука не призведе до перевищення допустимого рівня радіації — так вважають учені. Рівень радіаційної дії кар'єру Беланівського ГЗК, не вищий за рівень радіоактивності існуючого родовища в Комсомольську. А відносно інших родовищ цей рівень навіть набагато нижчий. Такий висновок випливає із досліджень групи вчених державної установи «Інститут геохімії довкілля Національної академії наук України» на чолі із доктором геологічних наук професором Верховцевим. Конкретні цифри будуть представлені в звіті учених вже найближчим часом – повідомив керівник міського відділу екологічної безпеки Геннадій Демьохін. Додамо, що дослідження кар’єру замовляло керівництво Беланівського ГЗК.

05.10.2012
 3 жовтня під час випробувань, які проходили на Південно-західній залізниці, швидкісний потяг Крюківського вагонобудівного заводу обігнав потяг «Hyundai». Про це повідомила прес-служба вагонзаводу. Зараз міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд підвищеної комфортності виробництва Крюківського вагонзаводу проходить випробування на ділянках зі змінним струмом. У тому числі швидкісні випробування з дозволеною швидкістю 176 кілометрів на годину. 3-го жовтня на ділянці Бориспіль-Баришівка з Борисполя виїхав в рейс потяг корейської фірми «Hyundai». Він наздогнав Крюківський потяг і спробував обійти, перебуваючи на правій гілці. Як розповів випробував вагонзаводу Сергій Михайленко, Крюківський потяг лише трохи додав швидкості – до 170 км на годину. І легко пішов вперед по свій паралельній гілці. «Hyundai» суттєво відстав, оскільки розрахований на рух зі швидкістю не більше 160 кілометрів. На вагонзаводі відзначають, що це порівняльне тестування двох потягів, яке вийшло абсолютно випадково, стало наочним прикладом переваги за технічними характеристиками вітчизняного двосистемного електропоїзда виробництва Крюківського вагонзаводу.

rss